środa, 4 czerwca 2014

Panna Oliwia i pyszne krówki :)


Mały albumik w wiejskim stylu to moje wieczorne zajęcie. 
W planach oczywiście było zupełnie coś innego, 
ale jak tylko popatrzę w stronę nowych papierów Studio75 .... 
no nie mogłam się oprzeć :)

Napis album z wykrojnika od Rosy Owl






Lubicie krówki ? ja na nieszczęście moje uwielbiam :)
Jeśli macie ochotę spróbować pysznych króweczek 
to zajrzyjcie podczas zlotu na stoisko Studio75 :)



Jeszcze jedna wskazówka na koniec. 
Żeby napis z wykrojnika był twardy i fajnie mocował się na kosteczkach 3D 
wycięłam go 4 razy i posklejałam, jest super, 
już nie muszę się martwić, że nie mam tekturki "album" 
wtedy kiedy własnie potrzebuję, a wykrojniki są naprawdę w świetnych cenach.

Buziaki :)

14 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszedł. A wczoraj był tylko w planach. Działasz błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi apetytu ;) Album wyszedł cudownie,magiczne są te nowe papierki, a wykrojnik Album prezentuje się świetnie... Dorotko użyłaś mniejszego czy większego wykrojnika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mi zabiłas klina ... juz mierzę, bo nie wiem jaki mam...
      Cały napis na długość 7,5 cm :)

      Usuń
  3. Prześliczny album! Się napatrzeć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny!!! Bardzo mi się podoba! :) Pozdrawiam krajankę z podkarpacia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. FENOMENALNY...wiem, ze pokocham te papierki...cudne są:)ach

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pomysłowy i ciekawy

    OdpowiedzUsuń